girlwithbighead
 New from Me  
04/06/2012 | 3 comments

HAHAHAHAHAHA

Assalamualaikum ! Hai ! Dah lama saya tak updatekan ? soryy la sebab sibuk sikit ada hal dekat rumah yang tak boleh dielakkan. Sebernanyakan, hari ni saya malas nak update and malas nak publish blogskins yang ada dekat draft saya. Saya tahu ada orang dah curi coding saya. Aishh , geram saya dibuatnya. Nasib baik saya dah slow talk dengan dia. And dia dah padam, so sekarang ni saya tak gaduh dengan dia. Dha jadi kawan balik tanpa musuh. Dah-dahlah, malas nak cerita pasal tu.

Ni ha, cuba tengok blog ini , sudah berubah wajahkan ? seriously saya suka yang ni, tapi crowded sikit. Haha, tolonglah jangan curik coding saya, penat taw saya buat skin ni dalm satu jam setengah. Skin ni hanya nampak cantik*cewh,perasan*  pada laptop mybe computer tapi kalau computer skrin dia tak besar sama mcam skirn laptop, baru nampak ok tapi-tapi ni hanya akan dapat makin lawa jika awak menggunakan GOOGLE CHROME.

Nak tengok tak wajah macam mana kalau awak tengok dekat laptop saya ? Sekejap ye saya nak printscreen.
Ni ha -->
macam ni taw. Click gambar untuk tumbesaran


Kalau awak semua tengok lain je bila visit blog ini, maknanya skrin awak tak sesuai dengan skrin laptop saya. Tapi siapa yang nampak macam yang dekat atas, meang bagus, gooodd job ~


OLDERNEWER