girlwithbighead
 Pemalas  
22/06/2012 | 0 comments

go away, can you ?


p/s:it's all about myself.

Assalamualaikum! Ok, dalam setiap minggu ada 7 hari kan ? Haha, semua orang tahu, ala, saje nak testing awak semua. Masa saya darjah 4 sampai tingkatan 2, saya tak pernah tak hadir ke sekolah. Even satu hari pun tak pernah. Start dari form 3 lah, saya jadi terlampau malas nak pergi sekolah. Saya tak tahu kenapa.Untuk pengetahuan awak, minggu ni iaitu dari 18/06/2012-22/06/2012, saya hanya datang dua hari.Hari yang tak hadir :

Isnin : Saya tak siap kerja sekolah, nak tahu kenapa ? Saya sememangnya gagal addmath, so, cikgu cakap siapa yang gagal addmath kena buat pembetulan dekat testpad sekolah sebanyak 20 kali setiap soalan. Masa exam tu ada 28 soalan, so kena buat 560 soalan! Banyak tak ? Rasa geram tu ada tapi saya tahu, cikgu suruh buat macam tu bukan saja-saja tapi biar boleh kita buat add math. Tahu tak saya buat dari hari jumaat sampai isnin, baru siap. Saya hanya boleh buat 5 jam, 7 soalan, so maknanya 140 soalan. Bila dah siapkan, memang lega, tapi kertas yang saya buat tu dah macam folio, tebal sangat.

Rabu : Ada sukantara. So, saya nak pergi, tapi kawan-kawan saya semua planing tak payah datang sekolah. So, masa hari rabu memang ramai gila tak datang. Disebabkan terlampau ramai, semalam cikgu suruh buat ulang sukantara. YA ALLAH! memang gerammm ~ Tahu tak, dari 1600 pelajar (form 3 until 5), hanya 300 lebih je yang datang masa hari rabu. Sampai kena marah deka PPD sebab terlampau siki orang yang datang. Haha, mana taknya, memang sikit bebenor. So, kenalah mebebel. Semua yang tak datang, kena buat hari khamis. Nasib baik masa hari tu ada pj, so saya pun pakai baju pj. Tapikan kesian siapa yang tak pakai baju pj (especially perempuan), sebab semua pelajar perempuan tetap kena lari even pakai baju uniform(baju kurung). Kita orang kena berjemur dekat panas terik dari pukul 8:00a.m sampai 11:30a.m, hmm, memang makin hitamlah muka saya. Tapi yang bestnya, kita orang cuma belajar sejarah je semalam. Habis tu, terlampau penat dengan panasnya lagi tuh.

Jumaat : Hari ni lah kan ? Saya tak datang, tu yang boleh online siap publish post lagi. Hari ni ada hari terbuka tapi sayangnya saya tak boleh pergi sebab my dad and mum tak boleh cuti, hmm tak pelah, saya faham sebab dia orang cari dui untuk adik-beradik saya bukan orang lain. iloveyoumumanddad!
penat menaip, saya dah siap skin baru, tinggal nak publish je, tapi malas. (my original behavior)

Labels: ,



OLDERNEWER