girlwithbighead
 Too Many Randominggg  
27/08/2012 | 6 comments



Assalamualaikum, dah lama saya tak updatekan pasal saya , asyik-asyik tutorial kan ? Saya bukannya taknak update tapi keypad dekat lappy saya buat hal. Hanya beberapa words je yang boleh tekan. Macam mana saya nak update kalau susah nak tekankan ? So, saya asyik publish tuto je. Mianheee ~ Ayah saya malas nak betulkan, sebab tulah nak update pun malas sebab nak kena always copy and paste copy and paste and again anad again. Apa tunggu lagi, meh baca entry random niee ~

STOP


STOP


STOP


STOP


STOP


Terima kasih banyak-banyak sebab ramai supporter saya sampai sekarang tak henti-henti support saya. iloveyouguys somuch. Kadang-kadang saya down dengan perangai beberapa blogger, tapi dengan support dia orang, saya still ada dekat sini dan still blogging, thanks so much to all supporter .

Labels: , , , , , , , , ,



OLDERNEWER