girlwithbighead
 Kenapa mesti tukar masa Biology ?  
22/05/2012 | 0 comments

I want to cry right now but i don't know what is the reason .

Assalamualaikum ! Hello ! Hai ! Bonjour !
Takdi exam agama. Boleh tahanlah soalan dia. Malas nak comment nanti orang kata bangga pula. Kenapa ? Kenapa ? Kenapa ? Kenapa Bio mesti esok ? Erghhh ~ Saya taknaklah cikgu. Kenapa cikgu tukar ? Actually, exam bio kitaorang hari Rabu tapi dicepatkan hari esok. Dahlah saya tak study apa-apa lagi. Then cikgu cakap masuk sampai mitosis pula tuh. Dahlah saya failed bab tu.

Bila saya tanya kenap cikgu tukarkan masa , then cikgu cakap pelajar-pelajar Singapore nak datang sekolah kita. Whoaaa ~ boleh mengurat ni. Haha, just kidding. Cikgu cakap kalau dia orang datang esok tapi kita orang tak exam mesti semua kelas bising and ramai tak datang so sebab tu pengetua cepatkan supaya dia orang tengok sekolah kita ni baik.

Cewahh pengetua. Nak 'nama' nampak ? Alah saya tak kesah, nanti sekolah saya juga yang popular, weckkkkk. Ok, esok paper bio then tak baca apa-apa, memang meraunglah besok jawabnya. Saya suka bio tapi bio susah nak kenal hafal fakta macam sejarah. Tak suka. Tapi saya lagi suka bio daripada CHEMISTRY, sebab terlalu banyak jalan kerja.

WHTEVER ! Doakan saya esok dapat jawab paper bio, oke ? Thanks ~


OLDERNEWER