girlwithbighead
 Paper Biology so Hard  
23/05/2012 | 0 comments

yeah ! I always like this when i on examination .

Saya baru je balik dari sekolah. Haha, lambat balik sebab takdi singgah MCD . Nanti saya post gambar kitaorang dekat sana. Ni ha, saya nak cakap dengan perasan yang sangat mengecewakan saya langsung tak dapat jawab paper bio. Ya Allah, memang susah gila. Mula-mula paper 2 dulu. Ingatkan boleh target, pergh ~ bila dapat soalan bukak je kertas soalan. Muka dah macam apa.

Memang susah. Rasanya aras susah. Budak 4SC1 pun tak dapat buat nikan saya. Memang nak nagis jawab paper2 takdi. Saya siap bolah tidur masa jawab paper tu sebab strees sangat. Ingatkan paper 2 dah susah, so nak target paper 1. Paper 1 kita orang lepas rehat. Dengan hati gembira nak jawab soalan, bila bukak je, memang susah. Nak nagis pun ada. Aishhh ~ gream betul.  So, sekarang ni tengah hampa gila.

Ramai yang cakap yang paper 3 senang sebab dia peka. Happy gila kot masa dengar dia orang cakap tu. So, relaks jelah . Cikgu pun cakap yang paper 3 senang. Then bila bukak soalan nampak memang senang. Then, jawab punya jawab, soalan dia pelik . Memang pelik habis. Yang senang pasal peka je. Seriously sekarang ni saya tengah takut sebab takut failed. Sebab semua kertas tak dapat jawab. Habislah saya kena membebel dengan parents saya especially my mum.

Saya ni always tengok cerita korea. Fans lah katakan. Asyik-asyik tengok drama korea. Saya ada astro, guna beyond and boleh record. So, banyaklah cerita yang saya record. Mak saya bisinglah. Arghhhh~ Saya peminat Running Man taw !
Apa-apa pun, saya tengok risau sangat ni. Hmm, saya harap lulus jelah paper bio. Amin !   



OLDERNEWER